Model GA 6632

Wytrzymałość i wszechstronność

Dwukaruzelowe zgrabiarki GA 6632, GA 7932 i GA 9032 formujące wał z boku. Trawa jest zgrabiana z szerokości od 6,50 do 8,80 m. Dzięki przekładni MASTERDRIVE GIII są przystosowane do intensywnej pracy.

Znajdź najbliższego dealera

Zgrabiarki GA 6632, GA 7932 i GA 9032 są wyposażone w przekładnię MASTER DRIVE GIII. Zapewniają wydajną pracę, są wszechstronne i mogą pracować w trudnych warunkach z ciągnikami o małej mocy. Dodatkowo, masz do wyboru kilka szerokości karuzel. Zaczepiane modele zgrabiarek mogą mieć różne szerokości robocze, regulowane przez zmianę pozycji tylnych karuzel oraz mogą formować jeden lub dwa wały. Wszystkie wymienione rozwiązania sprawiają, że te trzy modele zgrabiarek karuzelowych są przygotowane do intensywnego użytkowania.
GA 7932 podczas pracy

Korzyści dla użytkownika

Zgrabianie bardzo ciężkich pokosów

Karuzela MASTERDRIVE GIII

Przekładnia MASTER DRIVE GIII: niezawodna i odporna na zużycie

Wyjątkowa konstrukcja przekładni MASTER DRIVE umożliwia dwustopniową redukcję napędu. Redukcja odbywa się za pomocą stożkowego i walcowego koła zębatego. Tolerancje pomiędzy kołami zębatymi są w pełni kontrolowane, co zwiększa wytrzymałość całego układu w trudnych warunkach roboczych. Zużycie kół zębatych jest zredukowane do minimum, a przekładnia prawie nie wymaga konserwacji. Ze względu na to, że przekładnia jest dwustopniowa, możliwe było umieszczenie większych kół napędzających z większą liczbą zębów, zapewniających lepsze przeniesienie napędu.

Wytrzymałe połączenia

Przekładnia MASTER DRIVE GIII została zaprojektowana tak, aby sprostać coraz większym obciążeniom jakim jest poddawany układ napędowy, głównie ze względu na: Większe szerokości robocze i średnice karuzel, zgrabianie trudnego pokosu z przeznaczeniem na kiszonkę i sianokiszonkę oraz słomy.
  • Aby osiągnąć lżejszą, ale bardziej wytrzymałą karuzelę, zastosowano nowe rozwiązania:
  • Aluminiowe obudowy.
  • Zoptymalizowany profil krzywki, zmniejszający obciążenie rolki prowadzącej.
  • Rolki o większej średnicy, które obracają się z mniejszą prędkością i wywierają mniejszy nacisk na krzywkę.
  • Ramiona z łożyskami o większej średnicy.
  • Wzmocnione osie obrotowe ramion grabiących.
  • Wzmocniony główny wałek napędowy.
  • Wzmocnione mocowania ramion na osiach obrotowych (śrubowe).
  • Wzmocnione ramiona zgrabiające

    Pasza najwyższej jakości

    Formowanie wału pokosu: zalety podwójnie giętych ramion

    Formowanie wału pokosu: zalety podwójnie giętych ramion

    Jednorodna jakość i wielkość wałów pokosu to warunek szybkiego schnięcia i łatwego zbioru paszy za pomocą prasy.
    Ramiona zgrabiarek GA są podwójnie gięte i stycznie montowane. Takie rozwiązanie pozwala opóźnić moment ustawienia palców pod kątem 90°. Do formowania jednorodnych, puszystych i równych wałów przyczynia się stroma prowadnica krzywki, dzięki której palce są unoszone szybciej, z większym opóźnieniem i potrzebują do tego mniejszej siły. Jakość zgrabiania jest bardzo wysoka, nawet podczas jazdy z dużą prędkością, ponieważ pokos nie jest przepychany nad wałem.
    Zalety podwójnie giętych ramion:
    • Mniejszy dystans pomiędzy obszarami pracy kolejnych palców. Ograniczenie do minimum strat paszy, nawet podczas pracy z dużą prędkością.
    • Środek ciężkości znajduje się pośrodku ramienia. Zapewnia to dłuższą żywotność zespołu, ponieważ podczas obrotu ramienia, rolki pracujące w krzywce są znacznie mniej narażone na obciążenia.

    Ochrona darni

    Jeśli chodzi o ochronę darni, precyzyjne dostosowanie karuzeli do zmieniającego się ukształtowania terenu jest równie ważne, co zmniejszenie nacisku na podłoże. Zgrabiarki karuzelowe GA 1032 z bocznym odkładaniem wału pokosu są wyposażone w szereg rozwiązań spełniających te wymagania:
    • Karuzele posiadają ruchome połączenie z ramą, dzięki czemu pracują niezależnie i mogą się wychylać w każdym kierunku. Wahliwe zawieszenie karuzel 3D precyzyjne kopiuje nierówności terenu, zapewniając perfekcyjne zgrabianie. Imponujący zakres ruchu w górę i w dół od około +25 cm do -30 cm. Rezultat: doskonała jakość pracy gwarantująca uzyskanie czystej paszy i ochronę darni.
    • Szerokie koła ograniczają ugniatanie gleby i zapewniają karuzelom stabilność, nawet na pochyłym terenie. Stabilność na pochyłym terenie to również mocna strona opon radialnych, dostępnych jako opcja.
    • Pod każdą karuzelą znajduje się pięć skrętnych kół. Dzięki temu darń jest chroniona, nawet w najciaśniejszych narożnikach pola. Ponieważ są umieszczone blisko palców, karuzele szybko dostosowują się do nierówności terenu.
    • Ramiona przednich karuzel są odciążane przez sprężyny. Karuzele przemieszczają się po podłożu z mniejszym naciskiem. Hydrauliczne zawieszenie tylnych karuzel jest dostępne jako opcja. Umożliwia przeniesienie obciążenia na ramę nośną maszyny, zwiększając jej stabilność podczas pracy na stromych zboczach.
    • ###NewLine#
    • Przesunięte do przodu mocowanie karuzeli zapewnia zgrabianie pokosu bez uszkadzania okrywy roślinnej. Podobnie jak przy lądowaniu samolotu, na ziemię opuszczana jest najpierw tylna, a następnie przednia część karuzeli. Rozwiązanie zapobiega wbijaniu palców zgrabiarki w glebę.
    Kopiowanie nierówności terenu 3D

    Łatwe i praktyczne w użyciu

    Jeden lub dwa wały pokosu ze zgrabiarkami serii GA 1032

    Jeden, czy dwa wały pokosu? Twój wybór!

    Oprócz formowania pojedynczego wały pokosu z boku maszyny, te zaczepiane zgrabiarki mogą formować dwa oddzielne wały. Jest to szczególnie przydatne, jeśli chcemy przyśpieszyć schnięcie paszy:
    • Odwracanie wałów.
    • Formowanie wąskich wałów z ciężkiego pokosu.

    Siłownik hydrauliczny zapewnia łatwą regulację szerokości wałów z kabiny ciągnika. Urządzenie pozwala również na składanie fartucha pokosowego do transportu, co eliminuje obsługę manualną. Jako opcja dla przedniej karuzeli dostępny jest również drugi fartuch pokosowy, przydatny w przypadku formowania dwóch wałów.

    Zaprojektowane z myślą o stabilności

    Mocno oparte na obszernych podwoziach i wyposażone w maksymalnie 6 kół pod każdą karuzelą, te trzy modele mogą z łatwością pracować z różnym pokosem i w różnych warunkach polowych.
    Dwukołowe podwozie przedniej karuzeli jest standardowym wyposażeniem modelu GA 6632. Oś wahliwa stanowi wyposażenie seryjne modeli GA 7932 i GA 9032 i jest dostępna jako opcja dla modelu GA 6632. Poruszają się bardzo płynnie po wyboistych drogach lub nierównych polach (koleiny, pastwiska po wypasie). Tylne karuzele w modelach GA 6632 i 7932 są wyposażone w dwa dodatkowe koła.
    koła tandemowe w GA 7932

    Dyszel z równoległobokiem

    Zgrabiarka jest podczepiana do ciągnika w prosty sposób, za pomocą dyszla z regulowaną wysokością. Przednia część dyszla zawsze jest ustawiona poziomo, niezależnie od wysokości roboczej karuzel, co zapobiega zaklinowaniu w zaczepie ciągnika.
    GA 7932: zaczep dyszla

    Wzorzec na rynku zgrabiarek z bocznym formowaniem wału pokosu.

    GA 9032 to największa zgrabiarka karuzelowa z bocznym formowaniem wału pokosu na rynku - szerokość robocza 8,80 m w ustawieniu do formowania dwóch wałów wyznacza nowe standardy wśród maszyn zielonkowych. Co więcej, stosunek jakości do ceny jest bezkonkurencyjny.
    Przestawienie z pozycji roboczej w transportową jest przeprowadzane w wygodny sposób z kabiny ciągnika i zmniejsza szerokość modelu GA 6632 do 3,00 m, GA 7932 do 3,50 m i GA 9032 do 4,10 m. Wszystkie trzy modele posiadają demontowane ramiona, co zapewnia komfortową i całkowicie bezpieczną jazdę na długich trasach oraz możliwość parkowania maszyny w trudnodostępnych miejscach.
    GA 9032 w pozycji transportowej

    GA 6632 podczas pracy

    Specyfikacja

    Dane techniczne
     
    Szerokość robocza (m)
    Średnia szerokość wału pokosu (m)
    Szerokość transportowa ze zdjętymi/zamontowanymi ramionami (m)
    Długość transportowa (m)
    Sposób zgrabiania wału pokosu
    Formowanie wału pokosu
    Fartuch pokosowy
    Liczba karuzel / Średnica karuzeli (m)
    Liczba ramion na karuzeli / liczba palców na każdym ramieniu
    Ramiona z palcami
    Przekładnia
    Kopiowanie nierówności terenu
    Liczba kół pod karuzelą - przód
    Liczba kół pod karuzelą - tył
    Koła pod ramą nośną
    Napęd WOM (min-1)
    Zaczep
    Minimalne zapotrzebowanie na moc na WOM, ok. (kW)
    Minimalne zapotrzebowanie na moc na WOM, ok. (KM)
    Wymagane wyposażenie hydrauliczne ciągnika
    Wymagane wyposażenie elektryczne ciągnika
    Światła drogowe i oznakowanie ostrzegawcze
    Masa, ok. (kg)
    GA 9032 GA 7932 GA 6632
    1 wał: 4,65 - 8,60
    2 wały: 8,80
    1 wał: 4,05 - 7,45
    2 wały: 7,65
    1 wał: 3,55 - 6,45
    2 wały: 6,50
    1,20 - 1,80 1.20 - 1.80 1.20 - 1.80
    3.00 / - 2.50 / 3.50 2.07 / 3.00
    11,40 9,80 8,70
    1 lub 2 wały z boku maszyny 1 lub 2 wały z boku maszyny 1 lub 2 wały z boku maszyny
    Na prawą stronę Na prawą stronę Na prawą stronę
    Seryjnie, na tylnej karuzeli Seryjnie, na tylnej karuzeli Seryjnie, na tylnej karuzeli
    2 / 4,00 2 / 3,40 2 / 2.90
    15 / 4 12 / 4 11 / 4
    Demontowane Demontowane Demontowane
    Dwustopniowa przekładnia redukcyjna MASTER DRIVE Dwustopniowa przekładnia redukcyjna MASTER DRIVE Dwustopniowa przekładnia redukcyjna MASTER DRIVE
    Zawieszenie przegubowe 3D pod tylną karuzelą Zawieszenie przegubowe 3D pod tylną karuzelą Zawieszenie przegubowe 3D pod tylną karuzelą
    4, razem z osią tandemową 4, razem z osią tandemową 2
    6 razem z dodatkową osią i osią tandemową 6 razem z dodatkową osią i osią tandemową 4, razem z dodatkową osią
    18 x 8.50 - 8 18 x 8.50 - 8 18 x 8.50 - 8
    540 540 540
    Dyszel z równoległobokiem Dyszel z równoległobokiem Dyszel z równoległobokiem
    44 40 40
    60 55 55
    1 zawór jednokierunkowy + 1 zawór dwukierunkowy 1 zawór jednokierunkowy + 1 zawór dwukierunkowy 1 zawór jednokierunkowy + 1 zawór dwukierunkowy
    1 gniazdo 7-pin i 1 gniazdo 3-pin ISO 1 gniazdo 7-pin i 1 gniazdo 3-pin ISO 1 gniazdo 7-pin i 1 gniazdo 3-pin ISO
    Seryjnie Seryjnie Seryjnie
    1850 1620 1410

    Media