
Wyłącznie: 4 wirniki, w 100% hydrauliczne
Jedna godzina zaoszczędzona na obsłudze serwisowej, to jedna godzina zgrabiania więcej!
Karuzele są napędzane hydraulicznie poprzez pompy hydrauliczne, a te z kolei są napędzane przez pojedynczą przekładnię, co minimalizuje czynności serwisowe. Zapomnij o codziennym smarowaniu pośrednich wałków napędzających karuzele wałków. Zaoszczędzisz nawet godzinę, w porównaniu z mechanicznie napędzanymi zgrabiarkami o tych samych szerokościach roboczych. Ma to duże znaczenie w przypadku ryzyka opadów deszczu i konieczności szybkiego zebrania plonów. Zmniejsza to również potrzebę serwisowania.
Inne korzyści to płynna, cicha praca i minimalne zużycie.
W zgrabiarkach GA 13231, GA 14231 i GA 15231 jednostka hydrauliczna jest umieszczona na obrotowej głowicy ramy maszyny. Dzięki temu, przekładnia główna jest zawsze idealnie wyrównana z ciągnikiem, nawet w ciasnych zakrętach.
Ponadto, prędkość WOM może być regulowana z poziomu kabiny, co pozwala idealnie dostosować maszynę do rodzaju i ilości paszy. Można wybrać jedną z dwóch prędkości: 1000 lub 750 obr./min, jeśli zależy nam na oszczędności paliwa.
Karuzele są napędzane hydraulicznie poprzez pompy hydrauliczne, a te z kolei są napędzane przez pojedynczą przekładnię, co minimalizuje czynności serwisowe. Zapomnij o codziennym smarowaniu pośrednich wałków napędzających karuzele wałków. Zaoszczędzisz nawet godzinę, w porównaniu z mechanicznie napędzanymi zgrabiarkami o tych samych szerokościach roboczych. Ma to duże znaczenie w przypadku ryzyka opadów deszczu i konieczności szybkiego zebrania plonów. Zmniejsza to również potrzebę serwisowania.
Inne korzyści to płynna, cicha praca i minimalne zużycie.
W zgrabiarkach GA 13231, GA 14231 i GA 15231 jednostka hydrauliczna jest umieszczona na obrotowej głowicy ramy maszyny. Dzięki temu, przekładnia główna jest zawsze idealnie wyrównana z ciągnikiem, nawet w ciasnych zakrętach.
Ponadto, prędkość WOM może być regulowana z poziomu kabiny, co pozwala idealnie dostosować maszynę do rodzaju i ilości paszy. Można wybrać jedną z dwóch prędkości: 1000 lub 750 obr./min, jeśli zależy nam na oszczędności paliwa.



