Aktualności i wydarzenia
Produkty i usługi

Rozdrabnianie na dużych powierzchniach nie stanowi problemu!

BP 8402 PRO to wszechstronny rozdrabniacz o szerokości roboczej do 8,40 m, idealny dla użytkowników poszukujących wysokiej wydajności.

BP 8402 PRO – wszechstronność na najwyższym poziomie


Do oferty potrójnych rozdrabniaczy uniwersalnych dołącza nowy model – KUHN prezentuje BP 8402 PRO. Wyjątkowo wszechstronny, rozdrabniacz został zaprojektowany do pracy w różnych warunkach: resztki pożniwne, rośliny okrywowe i tereny zielone.

Rozdrabniacz BP 8402 PRO wyróżnia się wysoką wydajnością pod względem jakości rozdrabniania oraz prędkości pracy, a także skróconym czasem obsługi serwisowej.
 

BP 8402 PRO at work in the field

Maksymalna jakość rozdrabniania


Nowy rotor PRO o zewnętrznej średnicy tnącej 493 mm w połączeniu z dużą prędkością obrotową umożliwia pochłanianie większych objętości resztek i maksymalizuje jakość rozdrabniania.

Rozdrabniacz standardowo wyposażony jest w dwa przeciwnoże, jeden ząbkowany i jeden prosty. Trzeci przeciwnóż ząbkowany jest dostępny jako opcja. 
 

BP 8402 PRO at work in the field

Szybka i łatwa obsługa serwisowa


Serwis to ważny element dla operatorów, stanowi nieodłączną część kosztów eksploatacji maszyny. Czas serwisowania i przestojów rozdrabniacza został zredukowany dzięki 250-godzinnemu okresowi smarowania przekładni, nowym, wytrzymałym młotkom oraz przeciwnożom i płycie wzmacniającej o grubości 5 mm przykręcanej na śruby.

BP 8402 PRO at work in the shreeding

Dokładne kopiowanie terenu


Dzięki nowej centralnej ramie z hydropneumatycznym zawieszeniem LIFT-CONTROL, BP 8402 PRO jest niezwykle stabilny, a wał kopiujący podlega mniejszym obciążeniom. Amortyzacja hydropneumatyczna zapewnia doskonałe dostosowanie do warunków pracy. Dodatkowo, mechaniczne zabezpieczenia na sprężynach chronią maszynę w razie napotkania przeszkody.

Rozdrabniacz kompatybilny z ciągnikami o dużej mocy

Układ przeniesienia napędu został zaprojektowany dla ciągników o mocy do 400 KM. Każdy rotor jest napędzany za pomocą przekładni pasowej z automatycznym napięciem z zewnętrznej strony za pośrednictwem wtórnych przekładni. Ponadto, dla zwiększenia trwałości, wały napędowe wyposażone są w system smarowania z powłoką ,,Rilsan”.

Inne Aktualności

Wszystkie aktualności