Model pługa MASTER

Zdolność dostosowania się do różnych warunków roboczych, wytrzymałość i komfort użytkowania.

Firma KUHN, ekspert w dziedzinie orki, stworzyła gamę pługów MASTER serii 123, 153 i 183 wyposażonych w 3 do 7 korpusów, aby sprostać wymaganiom gospodarstw rolnych, spółdzielni rolniczych oraz firm usługowych, dysponujących ciągnikami średniej i dużej mocy.

Znajdź najbliższego dealera

Rolnicy na całym świecie uważają KUHN MASTER serii 123, 153 i 183 za modele wyznaczające standardy dla pługów zawieszanych.
Unikatowa konstrukcja pługów MASTER zapewnia najwyższą jakość pracy, która pozwala uzyskać wysokie plony i zoptymalizować wyniki finansowe gospodarstwa. Na tle innych pługów dostępnych na rynku wyróżnia je: wysoka jakość pracy z całkowitym przykryciem resztek pożniwnych i chwastów; prosta obsługa i regulacja zwiększająca wydajność roboczą oraz podnosząca komfort pracy; niezawodność oparta na solidnej konstrukcji z licznymi rozwiązaniami dostępnymi wyłącznie w maszynach KUHN.
Oryginalne, kute części KUHN pozwolą Ci w pełni wykorzystać potencjał swojego pługa i zagwarantują precyzyjne wykonanie orki, bez strat na wydajności roboczej.
Doświadczenie i reputacja firmy KUHN w dziedzinie orki gwarantuje, że Twój pług zachowa wysoką wartość na rynku maszyn używanych, uzyskując wyższą cenę od maszyn innych producentów.
Pług MASTER podczas pracy

Korzyści dla użytkownika

Pełna gama korpusów płużnych

Pługi MASTER serii 123, 153 i 183 spełniają oczekiwania każdego gospodarstwa.

Trzy modele, jedna koncepcja

Zawieszane pługi KUHN MASTER 123, 153 i 183 mają wspólny cel: zapewnić szybki zwrot z inwestycji. Wybór modelu zależy od Twoich potrzeb i warunków roboczych:
  • MASTER 123: Wyposażony w 3 do 6 korpusów, przystosowany do pracy z ciągnikami o mocy od 65 do 210 KM.
  • MASTER 153: Wyposażony w 4 do 6 korpusów, przystosowany do pracy z ciągnikami o mocy od 95 do 270 KM
  • MASTER 183: Wyposażony w 5 do 7 korpusów, przystosowany do pracy z ciągnikami od 125 do 385 KM.

MASTER 123 z ramą o przekroju 120 x 120 mm to idealna maszyna do średniej wielkości gospodarstw szukających wszechstronnego, łatwego w obsłudze i niezawodnego pługa do pracy na średnio ciężkich i lekkich glebach.
MASTER 153 z ramą o przekroju 150 x 150 mm jest przystosowany do bardziej intensywnego użytkowania w trudniejszych warunkach roboczych. Ostatni model, MASTER 183 z ramą o przekroju 180 x 180 mm spełnia oczekiwania profesjonalistów wymagających od pługa długiej żywotności i dużej wydajności roboczej oraz przystosowania do pracy z ciągnikami o dużej mocy.

Szeroki wybór prześwitów

Bardzo istotne przy wyborze pługa jest przystosowanie do warunków roboczych, w szczególności do rodzaju upraw. W celu lepszego dostosowania do specyfiki pracy, istnieje możliwość zoptymalizowania prześwitu pomiędzy dłutami korpusów. W tym celu należy wziąć pod uwagę:
  • czy mamy do przykrycia dużą, czy małą ilość resztek pożniwnych
  • czy zbieramy słomę, czy pozostawiamy ją na polu
  • czy okrywa roślinna jest przed orką rozdrabniana lub niszczona w inny sposób.
W zależności od modelu pługa, dostępne są cztery ustawienia prześwitów:
  • 90 cm: idealny prześwit w przypadku pola, z którego zbierana jest słoma. Pług ma bardzo kompaktowe wymiary i jest łatwiejszy w obsłudze.
  • 96 cm: prześwit dostępny w pługach o dużej liczbie korpusów. Jest to najlepszy możliwy kompromis dla uzyskania maksymalnej przepustowości pługa w warunkach dużej ilości resztek pożniwnych przy zachowaniu wysokiego komfortu pracy łatwym w manewrowaniu pługiem.
  • 102 cm: ten prześwit jest zalecany do przyorywania okrywy roślinnej (np. poplonów) lub wcześniej rozdrobnionego ścierniska. W tej konfiguracji, strumień gleby swobodnie obraca się pomiędzy dwoma korpusami, podczas gdy przedpłużki są utrzymywane w optymalnej pozycji. Wysoka jakość orki jest utrzymana niezależnie od ilości resztek pożniwnych.
  • 115 cm: prześwit proponowany dla pługów pracujących w ekstremalnych warunkach, pozwala na orkę przy bardzo dużej ilości nieprzerobionych resztek roślinnych (np. po kukurydzy zbieranej na ziarno). Prześwit 115 cm pomiędzy dłutami korpusów zapewnia płynną pracę bez ryzyka zapchania pługa i w efekcie wysoką jakość orki.
Prześwity pomiędzy dłutami lemieszy kolejnych korpusów dają duże możliwość dostosowania się do różnych warunków roboczych.

Dwa systemy regulacji szerokości roboczej korpusów

Firma KUHN oferuje dwa systemy regulacji szerokości odcinania skiby: skokowy i płynny.
  • Korpusy pługów MULTI-MASTER mogą pracować w różnych ustawieniach: 35, 40 lub 45 cm (14', 16' lub 18') oraz dodatkowo 50 cm (20') w modelu 183. Szerokość odcinania skiby jest ustawiana mechanicznie, w prosty sposób poprzez przełożenie śrub w mocowaniach korpusów na ramie. Pług ze skokową regulacją szerokości korpusów to doskonały wybór dla gospodarstw, w których występują jednakowe warunki pracy na jednorodnych glebach, równe pola oraz stała ilość resztek pożniwnych do przykrycia.
  • VARI-MASTER umożliwia natychmiastowe dostosowanie szerokości odcinania skiby do zmieniających się warunków roboczych. Regulacja odbywa się bezstopniowo za pośrednictwem układu hydraulicznego, sterowanego z kabiny ciągnika. Pługi KUHN VARI-MASTER wyróżniają się tym, że cały mechanizm zmiennej szerokości roboczej został schowany w ramie pługa, co zapewnia mu optymalną ochronę. Szerokość odcinania skib może być regulowana w zakresie od 30 do 50 cm (12 do 20 cali) w zależności od rozstawu korpusów w pługu.
Pługi VARI-MASTER to maszyny idealnie przystosowane do użytkowania przez spółdzielnie rolnicze i firmy usługowe oraz do pracy w gospodarstwach, gdzie występują zmienne warunki robocze: różne ciągniki, zróżnicowany teren, brak przyczepności, określony profil orki, różne ilości resztek pożniwnych do przykrycia, nierównomierny kształt pól, mozaiki glebowe itp.
Wskaźnik zmiennej szerokości roboczej korpusów pozwala na bieżąco kontrolować ustawienia robocze z kabiny ciągnika.

Dwa typy zabezpieczenia przeciwkamieniowego

Pługi MASTER mają do wyboru dwa typy zabezpieczenia: Zabezpieczenie śrubowe T lub zabezpieczenie hydrauliczne Non-Stop NSH.
  • System T zapewnia gładkie rozerwanie śruby po przekroczeniu nacisku na lemiesz 3000 kg (MASTER 123) oraz 4000 kg (MASTER 153 i 183), co ogranicza nadmierne obciążenie zabezpieczenia. Nawet po wielokrotnym zerwaniu śruby, głębokość orki pozostaje taka sama: system nie ulega zużyciu. Zabezpieczenie śrubowe T to ekonomiczne rozwiązanie, które zmniejsza masę pługa w porównaniu z systemem NSH. Jest zalecane na gleby bez kamieni.
  • Hydrauliczne zabezpieczenie Non-Stop pozwala dostosować pług do każdych warunków roboczych. Nacisk na korpus zmienia się wraz z głębokością roboczą, prędkością jazdy, szerokością odcinania skiby, warunkami glebowymi itp. W związku z tym, bardzo istotna jest możliwość regulacji ciśnienia wyzwalającego zabezpieczenie, bez potrzeby mechanicznej interwencji (np. stosowania sprężyny dociskowej). Regulacja ta zapobiega wyciąganiu kamieni na powierzchnię oraz zaskorupianiu gleby. Konstrukcja zabezpieczenia przeciwkamieniowego non-stop pozwala na uzyskanie uzyskanie rosnącej lub malejącej krzywej uwalniania przy napotkaniu przeszkody.

Wystarczy kilka sekund, aby ustawić ciśnienie wyzwalające podłączając wąż hydrauliczny.
  • Opcja VARIBAR: pozwala na zmianę nacisku na lemiesz z kabiny ciągnika i natychmiastowe dostosowanie do warunków roboczych.
  • Opcja MAXIBAR: błyskawiczny wzrost ciśnienia w układzie zabezpieczenia (600 do 2500 kg) w przypadku pracy na bardzo ciężkich glebach.
Hydrauliczne zabezpieczenie przeciwkamieniowe NSH wykazuje najlepszą skuteczność działania spośród rozwiązań dostępnych na rynku.

Najwyższa jakość oryginalnych części roboczych KUHN

Hydrauliczna regulacja punktu ciągu oraz hydrauliczne poziomowanie poprzeczne są dostępne jako opcja i umożliwiają płynną regulację ustawień roboczych z kabiny ciągnika.

Jednoczesna regulacja pierwszej skiby i punktu ciągu

Większość ustawień roboczych w pługach MASTER 123, 153 i 183 odbywa się przy udziale łącznika głównego. Ta łatwa w wykonaniu regulacja pozwala na idealne ustawienie pługa względem Twojego ciągnika. Nie ma potrzeby przeprowadzania poziomowania poprzecznego, ponieważ punkt ciągu ustawia się automatycznie. Będąc już na polu, wystarczy dostosować szerokość pierwszej skiby, aby uzyskać perfekcyjne wykonanie orki. Szybka, prosta i skuteczna regulacja: tak wygląda ustawienie szerokości pierwszej skiby w pługach MASTER.
Opcjonalna hydrauliczna regulacja punktu ciągu i pierwszej skiby pozwala na przeprowadzenie ustawień z kabiny ciągnika.
Kilka praktycznych porad dla optymalnego użytkowania:
  1. Zmierz rozstaw opon ciągnika
  2. Wybierz prawidłowy zakres ustawień
  3. Dostosuj przesunięcie boczne pługa
Punkt ciągu ustawi się automatycznie.

Proste i wygodne regulacje bez użycia narzędzi

Regulacja ustawień roboczych pługa jest kluczowa dla uzyskania wysokiej jakości orki. Bardzo ważne jest, aby przy każdej zmianie warunków roboczych dostosować ustawienia robocze pługa. Firma KUHN zapewnia możliwość perfekcyjnego ustawienia pługa, dzięki prostej i intuicyjnej regulacji bez potrzeby używania narzędzi. Precyzyjna regulacja pługów MASTER optymalizuje zużycie paliwa i elementów roboczych.
W kilka sekund uzyskasz idealne ustawienia, które zapewnią wysoką jakość orki i zwiększą wydajność roboczą. Zarówno w przypadku poziomowania poprzecznego, regulacji punktu ciągu lub głębokości roboczej, zyskasz konkretne korzyści pod względem prostoty obsługi.
Z myślą o większej wygodzie, wszystkie regulacje pługa (punkt ciągu, poziomowanie poprzeczne, głębokość robocza, ciśnienie w zabezpieczeniu NSH) mogą być sterowane hydraulicznie z kabiny ciągnika. W przypadku pracy na mozaice glebowej, operator ma możliwość dostosowywania na bieżąco poszczególnych parametrów pługa w trakcie pracy.
Mechaniczna regulacja punktu ciągu bez przestawienia ramy / Hydrauliczna regulacja punktu ciągu

Głowica OPTIDRIVE

OPTIDRIVE to głowica wyposażona w system zawieszenia z wbudowanym mechanizmem składającym się z dwóch siłowników i akumulatorów połączonych z wewnętrznym podwójnym wspornikiem. Zawieszenie dostosowuje się do ciężaru różnych pługów poprzez zmianę ciśnienia w układzie hydraulicznym. OPTIDRIVE zapewnia większy komfort pracy operatora, ponieważ uelastycznia połączenie ciągnika z pługiem, absorbując wstrząsy podczas wykonywania manewrów. Dodatkowo, ułatwia przestawienie w pozycję roboczą - nie ma potrzeby demontowania lub regulowania górnego łącznika. W prosty sposób odblokowują one podwójny wspornik i zwalniają górny łącznik.
Głowica OPTIDRIVE blokuje się automatycznie w momencie przechylenia pługa, co zapewnia optymalną jakość orki i kontroluje zużycie mocy ciągnika. Na uwrociach, zawieszenie jest aktywne i chroni zarówno ciągnik, jak i pług. Głowica OPTIDRIVE stanowi wyposażenie seryjne w pługach MASTER serii 183
Głowica OPTIDRIVE jest dostępna w pługach MASTER serii 183

Orka on-land, czyli po caliźnie.

Życie glebowe ma decydujące znaczenie dla wzrostu roślin. Ograniczanie ugniatania jest jednym z warunków ochrony i użyźniania gleby. Oferowane przez firmę KUHN pługi w wersji on-land z dużym zakresem regulacji ograniczają ugniatanie gleby podczas wykonywania orki. Pługi KUHN umożliwiają stosowanie szerokich kół, a nawet gąsienic, pozwalających zredukować zagęszczenie gleby i zapewniających lepszą przyczepności ciągnika. Z punktu widzenia operatora, komfort pracy jest wyraźnie większy. Ciągnik jest prowadzony poza bruzdą, po płaskiej powierzchni, co zdecydowanie ogranicza wstrząsy w kabinie.
MASTER 183 w wersji OL to model do orki po caliźnie

Przedpłużki, ścinacze skiby i kroje talerzowe

Trójkątny profil wzmacniający zapewnia prawidłowy stosunek masy do wytrzymałości pługa.

Wytrzymała konstrukcja

Pługi MASTER są kojarzone przez tysiące użytkowników z niezawodnością. Jego wyjątkowa konstrukcja zapewnia wysoką jakość orki, która jest kluczowa dla uzyskania wysokich plonów przy ograniczonych kosztach eksploatacyjnych. Od głowicy po ostatni korpus, pługi KUHN MASTER są w całości spawane mechanicznie zgodnie z rygorystycznymi i precyzyjnymi procesami produkcyjnymi, co gwarantuje ich trwałość na przestrzeni lat. Obszary narażone na największe obciążenia zostały wyposażone w specjalne rozwiązania, takie jak wykonany z pojedynczego elementu, kuty i ulepszany łącznik główny. Zoptymalizowane trójkątne wzmocnienie ramy zapewnia bardzo dobre rozłożenie ciężaru ze środkiem ciężkości blisko ciągnika. Dodatkowo, opływowe kształty elementów pługa MASTER ograniczają gromadzenie gleby i resztek roślinnych na ramie oraz ułatwiają jego czyszczenie. Zastosowanie wysokiej jakości materiałów oraz prosta i jednocześnie funkcjonalna konstrukcja to niezaprzeczalna gwarancja niezawodności Twojego pługa.

Bezobsługowe cięgna wbudowane w ramę pługa.

Układ cięgien w 100% wbudowany w ramę pługa jest wyłącznym rozwiązaniem firmy KUHN! Mechanizm zmiennej szerokości roboczej jest wbudowany w ramę pługa, co całkowicie zabezpiecza go przed agresywnym działaniem czynników zewnętrznych (uderzenia kamieni i gleby, wilgoć, korozja itp.) Ten oryginalny system KUHN posiada wyraźnie dłuższą żywotność w porównaniu z konwencjonalnymi rozwiązaniami. System nie wymaga konserwacji, ponieważ posiada chromowane sworznie zabezpieczone przed obracaniem oraz tuleje eliminujące ryzyko wystąpienia luzów i zapobiegające zużyciu. Brak potrzeby konserwacji zapewnia oszczędność czasu i pieniędzy, zwiększając efektywność Twojej inwestycji w pług KUHN. Wybór pługa ze zmienną szerokością roboczą korpusów KUHN VARI-MASTER to gwarancja pełnego i natychmiastowego dostosowania się do warunków pracy.
Modele VARI-MASTER serii 123, 153 i 183 posiadają wbudowany w ramę system płynnej zmiany szerokości roboczej korpusów.

Wysoka jakość części roboczych to większa opłacalność

Firma KUHN, świadoma swojej specjalistycznej wiedzy, oferuje wytrzymałe części robocze, perfekcyjnie dostosowane do Twojego pługa. Kuźnie fabryk KUHN, będąc nierozerwalnie związane z pługami, produkują z najwyższą precyzją części robocze, które pozwalają zoptymalizować jakość pracy (koszty eksploatacji, koszty paliwa, zużycie elementów roboczych itp).Podczas procesów wytwórczych części KUHN, materiał ulega wzmocnieniu w miejscach, które tego najbardziej potrzebują. Obróbka cieplna zapewnia Twoim częściom roboczym wysoką odporność na zużycie w każdych warunkach. Kształt lemieszy i dłut został dokładnie przeanalizowany pod kątem optymalnej penetracji gleby i wydajności roboczej korpusów.
Żywotność Twojego pługa jest również uzależniona od jakości odkładnic. Dlatego, firma KUHN oferuje specjalne odkładnice TRIPLEX zbudowane z trzech warstw stali o różnej grubości. Dzięki zastosowaniu w warstwie ścieralnej tych odkładnicach jednej z najtwardszych stali na rynku, firma KUHN zapewnia doskonałą jakość pracy przez cały okres eksploatacji pługa. System TRIPLEX z trzema warstwami stali o różnej grubości oraz obróbka cieplna zwiększa żywotność Twoich odkładnic o 40%.
Oryginalne części KUHN wykazują 20% większą wytrzymałość niż standardowe części. Są one najlepszym wsparciem dla Twojej orki.
System TRIPLEX z trzema warstwami stali o różnej grubości zapewnia Twoim odkładnicom dłuższą żywotność.

Głowica OPTIDRIVE jest dostępna w pługach MASTER serii 183

Specyfikacja

 
Maksymalna dopuszczalna moc ciągnika (kW/KM)
Masa ok. (kg) modelu NSH
Szerokość robocza (m)
Szerokość robocza (m)
Prześwit pod ramą (cm)
Hydrauliczna regulacja pierwszej skiby
Wymagane wyposażenie hydrauliczne ciągnika
MM 123 3E MM 123 4(3E+1) MM 123 4E MM 123 6(5E+1) MM153 3E MM 153 4(3E+1) MM 153 4E MM 153 5(4E+1) MM 153 5E MM 153 6(5E+1) MM 183 4E [MM183-5E] MULTI MASTER OL 5E MULTI MASTER OL 6(5E+1) MULTI MASTER OL 7(5E+1+1) MM 183 5(4+1) MM 183 5E MM 183 6(5E+1) VM 123 3E VM 123 4(3+1) VM 123 4E VM 123 5(4+1) VM153-3E VM 153 4(3+1) VM 153 4E VM 153 5(4+1) VM 153 5E VM 153 6(5+1) VM 183 5E VM 183 6E(5E+1) VM 183 7(5E+1+1)
77/105 103/140 103/140 155/210 99/135 132/180 132/180 166/225 166/225 198/270 162/220 202/275 243/330 283/385 202/275 202/275 243/330 77/105 103/140 103/140 129/175 99/135 132/180 132/180 166/225 166/225 198/270 202/275 243/330 283/385
1165 1420 1525 1280 1570 1635 1925 2005 2340 2110 2380 2670 2255 2255 2555 1220 1485 1585 1855 1320 1600 1665 1945 1975 2250 2280 2560 2840
35 - 40 i 45 35 - 40 i 45 35 - 40 i 45 35 - 40 i 45 35 - 40 i 45 35 - 40 i 45 35 - 40 i 45 35 - 40 i 45 35 - 40 i 45 35 - 40 i 45 35 - 40 i 45 35 - 40 - 45 i 49 35 - 40 - 45 i 49 35 - 40 - 45 i 49 35 - 40 i 45 35 - 40 - 45 i 49 35 - 40 - 45 i 49 30 do 50 dla 102 - 30 do 45 dla 90 30 do 50 dla 102 - 30 do 45 dla 90 30 do 50 dla 102 - 30 do 45 dla 90 30 do 45 30 do 50 30 do 50 30 do 50 30 do 50 30 do 49 30 do 49 30 do 49 30 do 49 30 do 49
14 - 16 i 18 14 - 16 i 18 14 - 16 i 18 14 - 16 i 18 14 - 16 i 18 14 - 16 i 18 14 - 16 i 18 14 - 16 i 18 14 - 16 i 18 14 - 16 i 18 14 - 16 - 18 i 20 14 - 16 - 18 i 19 14 - 16 - 18 i 19 14 - 16 - 18 i 19 14 - 16 - 18 i 20 14 - 16 - 18 i 19 14 - 16 - 18 i 19 12 do 20 dla 102 - 12 do 18 dla 90 12 do 20 dla 102 - 12 do 18 dla 90 12 do 20 dla 102 - 12 do 18 dla 90 12 do 18 12 do 20 12 do 20 12 do 20 12 do 20 12 do 19 12 do 19 12 do 19 12 do 19 12 do 19
75 / 80 (tylko dla T102) 75 / 80 (tylko dla T102) 75 / 80 (tylko dla T102) 75 / 80 (tylko dla T102) 80 80 80 80 80 80 80 80 80 80 80 80 80 75 / 80 (tylko dla T102) 75 / 80 (tylko dla T102) 75 / 80 (tylko dla T102) 75 / 80 (tylko dla T102) 80 80 80 80 80 80 80 80 80
Seryjnie Seryjnie Seryjnie Seryjnie Seryjnie Seryjnie Seryjnie Seryjnie Seryjnie Seryjnie
Obrót z przestawieniem ramy: 1 zawór jednokierunkowy z wolnym spływem lub 1 zawór dwukierunkowy, hydrauliczne ustawienie pierwszej skiby i punktu ciągu: 1 zawór dwukierunkowy - system VARIBAR: 1 zawór dwukierunkowy, hydrauliczne poziomowanie: 1 zawór dwukierunkowy Obrót z przestawieniem ramy: 1 zawór jednokierunkowy z wolnym spływem lub 1 zawór dwukierunkowy, hydrauliczne ustawienie pierwszej skiby i punktu ciągu: 1 zawór dwukierunkowy - system VARIBAR: 1 zawór dwukierunkowy, hydrauliczne poziomowanie: 1 zawór dwukierunkowy Obrót z przestawieniem ramy: 1 zawór jednokierunkowy z wolnym spływem lub 1 zawór dwukierunkowy, hydrauliczne ustawienie pierwszej skiby i punktu ciągu: 1 zawór dwukierunkowy - system VARIBAR: 1 zawór dwukierunkowy, hydrauliczne poziomowanie: 1 zawór dwukierunkowy Obrót z przestawieniem ramy: 1 zawór jednokierunkowy z wolnym spływem lub 1 zawór dwukierunkowy, hydrauliczne ustawienie pierwszej skiby i punktu ciągu: 1 zawór dwukierunkowy - system VARIBAR: 1 zawór dwukierunkowy, hydrauliczne poziomowanie: 1 zawór dwukierunkowy Obrót z przestawieniem ramy: 1 zawór jednokierunkowy z wolnym spływem lub 1 zawór dwukierunkowy, hydrauliczne ustawienie pierwszej skiby i punktu ciągu: 1 zawór dwukierunkowy, hydrauliczne poziomowanie: 1 zawór dwukierunkowy, hydrauliczna regulacja koła z amortyzatorem: 1 zawór dwukierunkowy, system VARIBAR: 1 zawór dwukierunkowy Obrót z przestawieniem ramy: 1 zawór jednokierunkowy z wolnym spływem lub 1 zawór dwukierunkowy, hydrauliczne ustawienie pierwszej skiby i punktu ciągu: 1 zawór dwukierunkowy, hydrauliczne poziomowanie: 1 zawór dwukierunkowy, hydrauliczna regulacja koła z amortyzatorem: 1 zawór dwukierunkowy, system VARIBAR: 1 zawór dwukierunkowy Obrót z przestawieniem ramy: 1 zawór jednokierunkowy z wolnym spływem lub 1 zawór dwukierunkowy, hydrauliczne ustawienie pierwszej skiby i punktu ciągu: 1 zawór dwukierunkowy, hydrauliczne poziomowanie: 1 zawór dwukierunkowy, hydrauliczna regulacja koła z amortyzatorem: 1 zawór dwukierunkowy, system VARIBAR: 1 zawór dwukierunkowy Obrót z przestawieniem ramy: 1 zawór jednokierunkowy z wolnym spływem lub 1 zawór dwukierunkowy, hydrauliczne ustawienie pierwszej skiby i punktu ciągu: 1 zawór dwukierunkowy, hydrauliczne poziomowanie: 1 zawór dwukierunkowy, hydrauliczna regulacja koła z amortyzatorem: 1 zawór dwukierunkowy, system VARIBAR: 1 zawór dwukierunkowy Obrót z przestawieniem ramy: 1 zawór jednokierunkowy z wolnym spływem lub 1 zawór dwukierunkowy, hydrauliczne ustawienie pierwszej skiby i punktu ciągu: 1 zawór dwukierunkowy, hydrauliczne poziomowanie: 1 zawór dwukierunkowy, hydrauliczna regulacja koła z amortyzatorem: 1 zawór dwukierunkowy, system VARIBAR: 1 zawór dwukierunkowy Obrót z przestawieniem ramy: 1 zawór jednokierunkowy z wolnym spływem lub 1 zawór dwukierunkowy, hydrauliczne ustawienie pierwszej skiby i punktu ciągu: 1 zawór dwukierunkowy, hydrauliczne poziomowanie: 1 zawór dwukierunkowy, hydrauliczna regulacja koła z amortyzatorem: 1 zawór dwukierunkowy, system VARIBAR: 1 zawór dwukierunkowy Obrót z przestawieniem ramy: 1 zawór dwukierunkowy, hydrauliczne ustawienie pierwszej skiby i punktu ciągu: 1 zawór dwukierunkowy, hydrauliczna regulacja koła z amortyzatorem: 1 zawór dwukierunkowy, system VARIBAR: 1 zawór dwukierunkowy, hydrauliczne poziomowanie: 1 zawór dwukierunkowy Obrót: 1 zawór dwukierunkowy, hydrauliczne ustawienie pierwszej skiby i punktu ciągu: 1 zawór dwukierunkowy, system VARIBAR: 1 zawór dwukierunkowy, hydrauliczna regulacja koła z amortyzatorem: 1 zawór dwukierunkowy Obrót: 1 zawór dwukierunkowy, hydrauliczne ustawienie pierwszej skiby i punktu ciągu: 1 zawór dwukierunkowy, system VARIBAR: 1 zawór dwukierunkowy, hydrauliczna regulacja koła z amortyzatorem: 1 zawór dwukierunkowy Obrót: 1 zawór dwukierunkowy, hydrauliczne ustawienie pierwszej skiby i punktu ciągu: 1 zawór dwukierunkowy, system VARIBAR: 1 zawór dwukierunkowy, hydrauliczna regulacja koła z amortyzatorem: 1 zawór dwukierunkowy Obrót z przestawieniem ramy: 1 zawór dwukierunkowy, hydrauliczne ustawienie pierwszej skiby i punktu ciągu: 1 zawór dwukierunkowy, hydrauliczna regulacja koła z amortyzatorem: 1 zawór dwukierunkowy, system VARIBAR: 1 zawór dwukierunkowy, hydrauliczne poziomowanie: 1 zawór dwukierunkowy Obrót z przestawieniem ramy: 1 zawór dwukierunkowy, hydrauliczne ustawienie pierwszej skiby i punktu ciągu: 1 zawór dwukierunkowy, hydrauliczna regulacja koła z amortyzatorem: 1 zawór dwukierunkowy, system VARIBAR: 1 zawór dwukierunkowy, hydrauliczne poziomowanie: 1 zawór dwukierunkowy Obrót z przestawieniem ramy: 1 zawór dwukierunkowy, hydrauliczne ustawienie pierwszej skiby i punktu ciągu: 1 zawór dwukierunkowy, hydrauliczna regulacja koła z amortyzatorem: 1 zawór dwukierunkowy, system VARIBAR: 1 zawór dwukierunkowy, hydrauliczne poziomowanie: 1 zawór dwukierunkowy Obrót z przestawieniem ramy: 1 zawór jednokierunkowy z wolnym spływem lub 1 zawór dwukierunkowy  - Width adjustment : DA - hydrauliczne ustawienie pierwszej skiby i punktu ciągu: 1 zawór dwukierunkowy, hydrauliczna regulacja koła z amortyzatorem: 1 zawór dwukierunkowy, system VARIBAR: 1 zawór dwukierunkowy, hydrauliczne poziomowanie: 1 zawór dwukierunkowy Obrót z przestawieniem ramy: 1 zawór jednokierunkowy z wolnym spływem lub 1 zawór dwukierunkowy  - Width adjustment : DA - hydrauliczne ustawienie pierwszej skiby i punktu ciągu: 1 zawór dwukierunkowy, hydrauliczna regulacja koła z amortyzatorem: 1 zawór dwukierunkowy, system VARIBAR: 1 zawór dwukierunkowy, hydrauliczne poziomowanie: 1 zawór dwukierunkowy Obrót z przestawieniem ramy: 1 zawór jednokierunkowy z wolnym spływem lub 1 zawór dwukierunkowy  - Width adjustment : DA - hydrauliczne ustawienie pierwszej skiby i punktu ciągu: 1 zawór dwukierunkowy, hydrauliczna regulacja koła z amortyzatorem: 1 zawór dwukierunkowy, system VARIBAR: 1 zawór dwukierunkowy, hydrauliczne poziomowanie: 1 zawór dwukierunkowy Obrót z przestawieniem ramy: 1 zawór jednokierunkowy z wolnym spływem lub 1 zawór dwukierunkowy  - Width adjustment : DA - hydrauliczne ustawienie pierwszej skiby i punktu ciągu: 1 zawór dwukierunkowy, hydrauliczna regulacja koła z amortyzatorem: 1 zawór dwukierunkowy, system VARIBAR: 1 zawór dwukierunkowy, hydrauliczne poziomowanie: 1 zawór dwukierunkowy Obrót z przestawieniem ramy: 1 zawór jednokierunkowy z wolnym spływem lub 1 zawór dwukierunkowy  - Width adjustment : DA - Hydraulic front furrow adjustment : DA - Hydraulically adjustable wheel : DA - system VARIBAR: 1 zawór dwukierunkowy, hydrauliczne poziomowanie: 1 zawór dwukierunkowy Obrót z przestawieniem ramy: 1 zawór jednokierunkowy z wolnym spływem lub 1 zawór dwukierunkowy  - Width adjustment : DA - Hydraulic front furrow adjustment : DA - Hydraulically adjustable wheel : DA - system VARIBAR: 1 zawór dwukierunkowy, hydrauliczne poziomowanie: 1 zawór dwukierunkowy Obrót z przestawieniem ramy: 1 zawór jednokierunkowy z wolnym spływem lub 1 zawór dwukierunkowy  - Width adjustment : DA - Hydraulic front furrow adjustment : DA - Hydraulically adjustable wheel : DA - system VARIBAR: 1 zawór dwukierunkowy, hydrauliczne poziomowanie: 1 zawór dwukierunkowy Obrót z przestawieniem ramy: 1 zawór jednokierunkowy z wolnym spływem lub 1 zawór dwukierunkowy  - Width adjustment : DA - Hydraulic front furrow adjustment : DA - Hydraulically adjustable wheel : DA - system VARIBAR: 1 zawór dwukierunkowy, hydrauliczne poziomowanie: 1 zawór dwukierunkowy Obrót z przestawieniem ramy: 1 zawór jednokierunkowy z wolnym spływem lub 1 zawór dwukierunkowy  - Width adjustment : DA - Hydraulic front furrow adjustment : DA - Hydraulically adjustable wheel : DA - system VARIBAR: 1 zawór dwukierunkowy, hydrauliczne poziomowanie: 1 zawór dwukierunkowy Obrót z przestawieniem ramy: 1 zawór jednokierunkowy z wolnym spływem lub 1 zawór dwukierunkowy  - Width adjustment : DA - Hydraulic front furrow adjustment : DA - Hydraulically adjustable wheel : DA - system VARIBAR: 1 zawór dwukierunkowy, hydrauliczne poziomowanie: 1 zawór dwukierunkowy Obrót z przestawieniem ramy: 1 zawór jednokierunkowy z wolnym spływem lub 1 zawór dwukierunkowy  - Width adjustment : DA - Hydraulic front furrow adjustment : DA - Hydraulically adjustable wheel : DA - system VARIBAR: 1 zawór dwukierunkowy, hydrauliczne poziomowanie: 1 zawór dwukierunkowy Obrót z przestawieniem ramy: 1 zawór jednokierunkowy z wolnym spływem lub 1 zawór dwukierunkowy  - Width adjustment : DA - Hydraulic front furrow adjustment : DA - Hydraulically adjustable wheel : DA - system VARIBAR: 1 zawór dwukierunkowy, hydrauliczne poziomowanie: 1 zawór dwukierunkowy Obrót z przestawieniem ramy: 1 zawór jednokierunkowy z wolnym spływem lub 1 zawór dwukierunkowy  - Width adjustment : DA - Hydraulic front furrow adjustment : DA - Hydraulically adjustable wheel : DA - system VARIBAR: 1 zawór dwukierunkowy, hydrauliczne poziomowanie: 1 zawór dwukierunkowy
_empty_
 
Masa ok. (kg) modelu T
MM 123 3E MM 123 4(3E+1) MM 123 4E MM 123 6(5E+1) MM153 3E MM 153 4(3E+1) MM 153 4E MM 153 5(4E+1) MM 153 5E MM 153 6(5E+1) MM 183 4E [MM183-5E] MULTI MASTER OL 5E MULTI MASTER OL 6(5E+1) MULTI MASTER OL 7(5E+1+1) MM 183 5(4+1) MM 183 5E MM 183 6(5E+1) VM 123 3E VM 123 4(3+1) VM 123 4E VM 123 5(4+1) VM153-3E VM 153 4(3+1) VM 153 4E VM 153 5(4+1) VM 153 5E VM 153 6(5+1) VM 183 5E VM 183 6E(5E+1) VM 183 7(5E+1+1)
940 1160 1270 1830 1140 1390 1460 1710 1735 2050 1920 2140 2405 2655 2045 2045 2310 1020 1260 1355 1590 1235 1510 1540 1815 1835 2070 2190 2420 2650
Dane techniczne
 
Odległość pomiędzy korpusami (cm)
Poprzeczna belka sprzęgająca
Głowica (mm)
Rama (mm)
MM 123 3E MM 123 4(3E+1) MM 123 4E MM 123 6(5E+1) MM153 3E MM 153 4(3E+1) MM 153 4E MM 153 5(4E+1) MM 153 5E MM 153 6(5E+1) MM 183 4E [MM183-5E] MULTI MASTER OL 5E MULTI MASTER OL 6(5E+1) MULTI MASTER OL 7(5E+1+1) MM 183 5(4+1) MM 183 5E MM 183 6(5E+1) VM 123 3E VM 123 4(3+1) VM 123 4E VM 123 5(4+1) VM153-3E VM 153 4(3+1) VM 153 4E VM 153 5(4+1) VM 153 5E VM 153 6(5+1) VM 183 5E VM 183 6E(5E+1) VM 183 7(5E+1+1)
90 lub 102 90 lub 102 90 lub 102 90 102 102 102 102 96 96 102 96 96 96 102 96 96 90 lub 102 90 lub 102 90 lub 102 90 lub 102 102 102 102 102 96 96 96 96 96
Ø 50 kat. 2 Ø 50 kat. 2 Ø 50 kat. 2 dla T
Ø 60 kat. 2 dla NSH (kat. 3 jako opcja)
Ø 60 kat. 3 Ø 50 kat. 2 Ø 50 kat. 2 Ø 60 kat. 2 (kat. 3 jako opcja) Ø 60 kat. 2 (kat. 3 jako opcja) Ø 60 kat. 3 Ø 60 kat. 3 Ø 60 kat. 3 (kat. 4N jako opcja) Ø 60 kat. 3 (kat. 4N jako opcja) Ø 60 kat. 3 (kat. 4N jako opcja) Ø 60 kat. 3 (kat. 4N jako opcja) Ø 60 kat. 3 (kat. 4N jako opcja) Ø 60 kat. 3 (kat. 4N jako opcja) Ø 60 kat. 3 (kat. 4N jako opcja) Ø 50 kat. 2 Ø 50 kat. 2 Ø 50 kat. 2 dla T
Ø 60 kat. 2 dla NSH (kat. 3 jako opcja)
Ø 50 kat. 2 dla T
Ø 60 kat. 2 dla NSH (kat. 3 jako opcja)
Ø 50 kat. 2 Ø 50 kat. 2 Ø 60 kat. 2 (kat. 3 jako opcja) Ø 60 kat. 2 (kat. 3 jako opcja) Ø 60 kat. 3 Ø 60 kat. 3 Ø 60 kat. 3 (kat. 4N jako opcja) Ø 60 kat. 3 (kat. 4N jako opcja) Ø 60 kat. 3 (kat. 4N jako opcja)
Ø 90 dla T
Ø 105 dla NSH
Ø 90 dla T
Ø 105 dla NSH
Ø 105 dla T
Ø 120 dla NSH
Ø 120 Ø 105 Ø 105 Ø 120 Ø 120 Ø 120 Ø 120 Głowica OPTIDRIVE Ø 140 z amortyzacją Głowica OPTIDRIVE Ø 140 z amortyzacją Głowica OPTIDRIVE Ø 140 z amortyzacją Głowica OPTIDRIVE Ø 140 z amortyzacją Głowica OPTIDRIVE Ø 140 z amortyzacją Głowica OPTIDRIVE Ø 140 z amortyzacją Głowica OPTIDRIVE Ø 140 z amortyzacją Ø 90 dla T i Ø 105 dla NSH Ø 90 dla T i Ø 105 dla NSH Ø 105 dla T i Ø 120 dla NSH Ø 105 dla T i Ø 120 dla NSH Ø 105 Ø 105 Ø 120 Ø 120 Ø 120 Ø 120 Głowica OPTIDRIVE Ø 140 z amortyzacją Głowica OPTIDRIVE Ø 140 z amortyzacją Głowica OPTIDRIVE Ø 140 z amortyzacją
120 x 120 120 x 120 120 x 120 120 x 120 150 x 150 150 x 150 150 x 150 150 x 150 150 x 150 150 x 150 180 x 180 180 x 180 180 x 180 180 x 180 180 x 180 180 x 180 180 x 180 120 x 120 120 x 120 120 x 120 120 x 120 150 x 150 150 x 150 150 x 150 150 x 150 150 x 150 150 x 150 180 x180 180 x180 180 x180

Media